Friday, April 17, 2009

Hi, boleh saya bantu?

Awak mesti masuk ke dalam blog saya melalui blog kakak saya, anak mat nor atau blog adik saya, saya tak tahu apa "nickname" dia, tapi saya panggil dia Hadi.
Awak mesti nak cakap "hey, takde lah. blog awak best lah!!". Tidak apa, itu semua tidak perlu awak sebut. Kerana untuk pengetahuan anda, ia lebih sakit hati bila awak cakap blog saya best, lebih - lebih kalau awak cakap "blog kakak dan adik awak pun best." Kenapa?
Kerana ia membuatkan saya rasa pathetic.

Saya tak marah. Cuma rasa fake. Haha.

Saya rasa awak hanya membuang masa saja membaca blog saya. Apakata awak masuk kedalam web lain. Atau lebih baik lagi, apa kata awak keluar rumah dan bermain, kerana saya nak menyendiri di rumah saya.

Kepada yang ingin berpesta, pesta lah sampai lebam.

9 comments:

Unknown said...

saya msuk ke blog anda kerana anda tak henti2 mempromote blog anda kepada saya.....

sekian,terima kaseh

RANGKAKmasa said...

lorhh.
sedeyhnyee dgr..
sdgkan sy follow atas perkenalan kwan=)

Unknown said...

best la.
tapi awk malas update.
cuba rajin update mesti lg best.
:D

aida cy said...

yup!
tapi blog kakak awk lebih umph! daripada awak

bestnye sakitkan hati mereka2 yg pathetic,rase cam makan nasik pada pkl 2 pagi

Anonymous said...

yer..sy masuk ke sini melalui blog Hadi..nickname dia juga Hadi.
blog awak best!pathetic bukan?rasakan.heehe

redSeptember said...

n3 ni macam ditujukan khas kepada seoarang perempuan yang awak minat tapi tak berapa nak melayan awak je neh?

mungkin saya salah...

tapi ada juga mungkin nya statement di atas itu adalah betul?

dan bila mungkin nanti :P

anony-mouse said...

sngguh fake. duuuh*gaya gdik*

Aishah Malik said...

hehehehe rileks la bro

pid said...

bg menambahkan lg rasa pathetic, sy msuk blog anda tru blog kakak anda dan Hadi