Sunday, January 25, 2009

you want them? i got them, dripping like water.

pada mula - mulanya, saya mempunyai idea yang paling gempak dalam dunia. Idea ini akan mengejutkan seluruh umat manusia. Dengan idea yang saya ada ini, saya akan membuatkan semua manusia bersatu dan tunduk pada saya.

Saya bercadang untuk menjatuhkan kerajaan ini dengan idea ini. Kemudian saya akan menyatakan idea saya di PBB, dan mereka akan memulakan sistem anarki di seluruh dunia. Pada masa itu, saya akan menyatakan idea yang sama ini dan mereka akan bersatu dan berbaik semula. Tetapi mereka masih lagi ada percikan - percikan anarki. Jadi, kadang - kadang je ada jenayah. Tetapi lama - lama mereka menjadi baik kerana tersedar bahawa kita ni sebenarnya sama je.


Tetapi malangnya, saya mendengar lagu Candy oleh Snoop Dogg. Jadi saya dah lupa apa idea nya.

1 comment:

anony-mouse said...

idea membina sungguh. bagus