Monday, December 22, 2008

apa nih?

saya baru sahaja check email dan handphone saya. saya dapati berjuta - juta orang yang ingin mengenali tentang diri saya secara lebih mendalam telah tag saya. Jadi, beginilah cara saya akan membayar peminat - peminat saya dan followers (mulai hari ini, saya akan memanggil deorang "disciples")

1) Do you think you're hot?
80 % of all the time.

2) Upload your favorite picture of you!
- U have to pay for my pictures, buddy.

3) Why do you like that picture?
- What picture?

4) When was the last time you ate pizza?
- No idea.

5) The last song you listened to?
- Atom Heart Mother by Pink Floyd. (saya nak buat blog pasal lagu inii)

6) What are you doing right now besides this?
- Absolutely nothing.

7) What name would you prefer besides yours?
- George Clooney. Saya harap rupa saya pun mcm Geogre Clooney kalau saya tukar nama kepada George Clooney.

People To Tag
1) Che Det (saya tak ramai kawan, jadi saya akan tag orang - orang famous. Lagi pun adik saya dah tag kakak saya)
2) Raja Petra
3) Yasmin Ahmad
4) Anwar Ibrahim
5) Mirul (ni pun kalau dia baca)

8) Who is number one?
- Perdana Menteri Malaysia ke - 4

9) Number three is having a relationship with?
- Mana saya tau pasal Yasmin Ahmad

10) Say something about number five?
- Kawan saya yang terpaksa layan saya bila saya lonely and bored

11) How about number four?
- How bout what?

12) Who is number two?
- Raja Petra lah. Duh. (gedix mode)

No comments: