Saturday, December 13, 2008

Selamat Pengantin Baru.

Pertama sekali saya ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Mawi dan Ekin. Sambil mendengar lagu Smile oleh Charlie Chaplin, saya dapat bayang betapa mak cik mak cik yang menjadi peminta mawi bergembira oleh kerana mawi hendak kahwin. Seorang ibu di Kampung Tersisir di Grik telah membunuh anak perempuannya sendiri kerana "mission" anak perempuan,yang baru berusia 17 tahun, memaksa anaknya tinggal di KL untuk menjadi isteri Mawi, gagal.

"Ini untuk jodoh anak saya dengan Mawi. Mak cik masih percaya bahawa Mawi akan menjadi menantu Mak cik!!" Kata mak cik itu.

Saya pernah tertengok satu iklan di tv. Mawi dan Ekin ke kursus kahwin. saya sangat terkejut. Siapa yang tengok benda - benda macam ni? Aku bertanya kepada adik aku. Tak terjawab. Kalau dia jawab pun saya dah lupa.

Saya pun terfikir tentang sebuah reality show. Yang saya rasa sesuai untuk semua masyarakat.

Live Dari Rumah Mawi
Mawi dan Ekin: Malam Pertama
Host : Aznil.
Ia merakam apa yang berlaku pada Mawi dan Ekin pada malam pertama mereka. Ya, ia jugak merakam kegiatan seksual, yang mungkin diluar tabii, mawi dan ekin.
Aznil Nawawi pula akan menjadi Host yang akan menjadi "commentary" untuk reality show ini.
Saya bayangkan ending of the reality show. Mawi dan Ekin baru saja habis melakukan kegiatan seksual mereka. Aznil pun berkata "Uuuuu... Saya harap kita ada season2!"

2 comments:

Amers. said...

ahh last last kita tangkap aznil pulak ngan mawi di luar tabii. ekin ditendang out of the bed.

ralphae said...

ahahah...agree