Monday, July 14, 2008

melayari dunia internet dengan surfboard murah.

R:Selamat kembali. Hari ini saya dan tiga rakan saya paul, john dan george akan melayari dunia internet yang sangat hangat diperkatakan, terutama pada zaman ini.

R:Kami ke facebook untuk check it out. Kami sangat gembira dengan kuiz - kuiz yang diberikan. George mengambil ujian " Which The Beatles are you?" dan Jawapannya Ringo Starr. Haha! Betul tak george? Sangat kelakar kan?

G:Betul tu, Ringo. Sangat kelakar. (twinks eye)

R:Ya george. Kami juga sangat teruja dengan berapa ramai yang terlibat dalam dunia facebook itu.

J: Ya, betul tu, ringo. Lebih banyak daripada bilangan orang yang hadir di woodstock.

P:Tapi, John. Kita tidak pernah membuat persembahan di woodstock.

J: Oh ya. Maksud saya di Budokan. Haha.

SEMUA: Haha. Budokan. Haha.

R: Saya amat terkejut dengan penemuan atuk paul di dalam facebook juga!

G:Itu bukan atuk paul lah. saya tahu wajah atuk paul. Dia duduk di rumah paul.

P:Eh, tapi itu memang atuk saya, george. Atuk yang duduk di rumah saya itu. Dan yang dalam facebook ini pun atuk saya.

J:Kenapa dia buat facebook?

P:Dia sedang mengubati hati yang terluka. Dia juga sangat 'bersih'.

R:Ya. Dia sangat bersih. Tetapi kita juga ada terjumpa sesuatu yang sangat mengelirukan adalah kami terjumpa pelbagai essay tentang keburukan kerajaan yang penuh dengan pembohongan.

P:Betul itu, paul. Kerajaan yang telah memerdekan kita telah banyak membantu kita seperti Kemerdekaan.

J:KLCC.

G:KLIA.

R: .. dan juga harmoni di antara kita. oleh itu, rakan - rakan jangan terlalu percaya kepada essay - essay tentang penipuan kerajaan.

J:Hey, sebelum itu mari kita menyanyi sebuah lagu!!

(Mereka pun menyanyikan lagu "She Loves You")

-tutup tv-

No comments: